Produkt niedostępny w tej liczbie
Dostępna ilość:
Pole wymagane
Zestaw do konwersji roweru BOLT e-2000 to doskonałe osiągi przy zachowaniu optymalnej masy roweru oraz zapotrzebowaniu na prąd.
Innowacyjny zestaw do konwersji BOLT e-2000 jest idealnym rozwiązaniem dla osób które chcą zwiększyć zasięg swojego ulubionego roweru , przerabiając go na e-bike. Do zestawu dodajemy komplet narzędzi które pomogą Ci przy konwersji.
Zdjęcie z przykładowej konwersji:
Dane techniczne :
Kupując zestaw Bolt e-2000 w cenie otrzymują Państwo zapleciony silnik, wybierają Państwo obręcz: 26, 27,5 28 oraz 29 cali.
2. Wyświetlacz Bolt EVO posiadający 5 stopni wspomagania.
Wyświetlacz posiada funkcje:
3. Manetka gazu- umożliwia jazdę na e-bike bez pedałowania
4. - Sterownik wraz z obudową, mocowaniami oraz śrubami.
5. Zintegrowane przewody hermetyczne - posiadają styki hermetyczne HIGO, przewód zapewnia estetyczny wygląd. Zmniejsza ilość przewodów z 5 do 1 !.
6. Czujnik PAS - montowany przy pedałach. Czujnik wykrywa ruch pedałów i uruchania silnik. Do wyboru czujnik pas na kwadrat lub czujnik PAS uniwersalny.
Zadzwoń do nas a dobierzemy odpowiedni !
7. 2x Czujnik magnetyczny - montowany pod klamką hamulca lub 2x klamki kamulca z czujnikiem. Element pozwalający na odzyskiwanie energii podczas hamowania.
Zadzwoń do dobierzemy odpowiedni dla twojego ebike.
8. Blokada obrotu wraz z śrubami - zabezpiecza silnik przed obróceniem.
9. Zestaw kluczy dzięki którym w łatwy sposób przerobisz swój ulubiony rower na e-bike;
10. Zestaw opasek neoprenowych Bolt - pomogą uporządkować przewody
W swojej ofercie posiadamy także inne zestawy do konwersji roweru:
- Zestaw do konwersji roweru Bolt e-250W
- Zestaw do konwersji roweru Bolt e-1000W Normal
- Zestaw do konwersji roweru Bolt e-1000W Smart (mniejszy i lżejszy silnik)
- Zestaw do konwersji roweru Bolt e-2000W
- Zestaw do konwersji roweru Bolt e-3000W
Sprzedajemy zarówno zestawy z baterią jak i bez.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numery telefonu: 602 528 911
Stolica Polski
Twoja ocena
Kupiłem na przełomie czerwca i lipca . Montaż samemu ok, da się zrobić. Bardzo fajna pomoc Pana ze sklepu. Zestaw 2000W super, poprostu SUPER. Wart swojej ceny dobrze wykonany produkt a obsługa bardzo profesjonalna. Polecam bo warto. pozdrawiam dm
Opinie swoją wystawiam po przejechaniu pierwszego tysiaca km na rowerze ze wspomaganiem elektrycznym. 1. Zasieg. Z silnikiem 2kW i baterią 20Ah zasieg minimalny z predkoscia max to 25-30km - jazda tylko na manetce, 29"kolo, 2.2"opona, 30kg rower z ramą 21 (XL) plus 105kg rowerzysta ;). Ze wspomaganiem w trybie 3: ok60km Wszystko zalezy od predkosci poruszania sie po drodze i amplitudzie wysokosci. Im spokojniej jedziemy, mniejsze potrzeby wiec i nizszy tryb wspomagania = wiekszy zasieg. Sterownik na 3 trybie pompuje okolo 450W w silnik. To przy predkosci ~ 40km/h wystarcza na przejechanie 80-85km. Nie sprawdzalem, to tylko teoria, natomiast pedalowanie jest niezbedne i juz odczuwalne. 2. Moc. Im wiekszy silnik, tym szybciej MOŻE drenować baterie, tym mniejszy zasieg, tym samym krotsza zabawa. Trzeba zauwazyc ze z tym zestawem dostajemy sterownik ktory maksymalnie zasila nam silnik 35A czyli okolo 1600-1700W co jest zrozumiale z punktu widzenia bezpiecznej i niezawodnej eksploatacji. Najwiekszy boost ze swiezą bateria. Wowczas nawet 53V z baterii x 35A =>1800W. Rower w sypkim gruncie naprawde sie sprawdza. Pokonywanie tego terenu nie stanowi zadnego problemu no chyba ze jedynie z rownowagą. Nie ma zadnego problemu z np. wiaduktami nad autostradą. Podjazd bez krecenia na samym elektryku jak najbardziej mozliwy. 3. Montaż. Nie jest trudny, ale bledem jest myslenie ze w 2-3 godz zainstaluje wszystko na wyjsciowo. Ps. Do sprawdzenia poprawnosci dzislania silnika konieczne jest podlaczenie czujnikow hamulcow lub ich wogóle nie wykorzystywanie. Ikonka na wyswietlaczu nie powinna sie pojawiać. Najwiekszy problem z szyna do montazu w otwory dedykowane do bidonu. Polecam wywiercić dwa dodatkowe otwory, dać nitonakretki, i wtedy montaz na 4 sruby ma sens. OBOWIAZKOWO RYGLUJCIE BATETIE!!! Niekontrolowane wypiecie z szyny rani oczy i portwel???? Drugi problematyczny montaż to kolo z magnesami do czujnika PAS. Ja zamocowalem najpierw klej na gorąco do najmniejszej półki korby, nastepnie dwoma srubami samogwintujacymi sie do półki. Nie wiem czy dobrze, u mnie dziala. 4. Zadowolenie. Radosc z jazdy jest OGROMNA. Przez niecaly miesiac zrobilem ponad tys km. Codziennie do pracy 30km w jedna strone, bez wiekszych juz problemow. Musialem jedynie wymienić sztyce na amortyzowaną Suntour NCX i jest juz wzglednie ok. bo po lesie z predkoscia < 30km/h troche hardtail łupi kręgoslup. Do wymiany rownież budzetowy "uginacz" na przodzie (XCM Suntour) bo jest tak tępy ze przedtamiona po lesie mrowią od nierownosci. Wleci prawdopodobnie Markhor. Ladowanie baterii ladowarką z zestawu 2A zajmuje mi okolo 4 godzin i szkoda ze nie ma timeru odliczającego czas do konca ladowania. 5. Wady. Najwiekszą wadą i chyba jedyną to podwojenie wagi roweru. Bez baterii mozna jeździc jak zwyklym rowerem, natomiast jest juz nieco cieższy na tyle. Mój Romet Rambler 3 z 2015r waży 30.5kg. Mozna doczepić sie też wycentrowania kola z silnikiem bo od początku nie bylo idealne, ale jakoś jeździ. W chlodniejszym sezonie zajme sie tym na spokojnie. Teraz trzeba jeździc ???? 6. Rekomendacja. Jaknajbardziej tak. I chociaz kupujac oddzielnie podzespoly i skladajac na wariata taki mix mozecie zaplacić mniej. Owszem, pewnie tak bedzie ale ja moge zareczyc ze oprocz sprzetu kupuje sie tez zaplecze serwisowe. Mi pomogli bezproblemowo z potluczoną baterią, dlatego serdecznie polecam nie tylko dla niezawodnosci, ale i pewnosci ze gdy coś sie uszkodzi coś sie wysypie, jest czlowiek po drugiej stronie ktory odbierze telefon i pomoze usunąć problem. Szczerze polecam. Tel do mnie 511-522-573 Daniel
Rozpędza się do 70km/h ! byłem w szoku. Naprawdę duża moc.
Menu